top of page

Udskiftning af vinduer, døre og tag

Ejerforeningen har vedtaget, at vinduer, døre og tag skal udskiftes.

Udvalgte beboermeddelelser 

Beboermeddelelse 13.11.24
Opstartsmeddelelse med diverse informationer, kontaktoplysninger, regler for tømning af loftrum og gode råd.

Beboermeddelelse 22.11.24
Vejledende tidsplan og oversigt over etaperne.  

 

Projektets tidslinje

27.11.2024 - Håndværkerne går i gang på ejendommen. 

03.10.2024 - Udbudsmaterialet åbnes. Der laves aftale med entreprenør Snedkermester Arne Pedersen A/S. 

09.08.2024 - Byggetilladelse modtaget fra Gentofte Kommune. 

 

05.03.2024 - Opstartsmøde med A4. 

31.01.2024 - På en ekstraordinær generalforsamling vedtages det, at der skal ske udskiftning af vindure, døre og tag.

20.04.2023 - På generalforsamlingen vedtages det, at bestyrelsen får bemyndigelse til at indhente tilbud fra tekniske rådgivere i forhold til eventuel udskiftning af vinduer, døre og tag.

Efterfølgende er firmaet A4 valgt. 

bottom of page